فقط بخند


فقط بخند...

گروه گل یاس

آیا میدانید کوتاه‌ترین جنگ در سال ۱۸۹۶ بین زانزیبار و انگلستان بود که ۳۸

 

دقیقه طول کشید؟؟؟!!! فک کنم رفتن لب مرز به هم فحش دادن برگشتن

 

 

بالاخره فهمیدم چرا اینقد تو عروسیا بهت اصرار میکنن بری برقصی! چون خودشون جا ندارن بشینن، بر که میگردی هم جا نداری هم میوهتازه شیرینیاتم خوردن

 

 

اگه بدونید چنگیزخان با سوزوندن کتابای علمی چقد از بار درس هایی که قرار بوده بخونیم کم کرده ......هر شب جمعه واسش فاتحه میخونید

 

 

 

به غضنفر میگن فامیلی دکترت چیه ؟

میگه : ترابی

میگن اسمش چیه ؟

میگه : فیزیو

 

 

توماس ادیسون در بیانیه ای یاد آوری کرد

من فقط برق رو اختراع کردم

جان مادرتون واسه قبضش به من فحش ندین

 

 

یه مَثَل  ایرانی هست که میگه عمر دست خداست، پراید وسیله است

 

شاد بروید و شادروان برگردید

(روابط عمومی هواپیمایی ایران)

 

 یه رفیقی داشتم خیلی کمبود محبت داشت 
روز تولدش از طرف همراه اول براش اس.ام.اس اومده بود:
"تولدتان مبارک"
اینم ورداشته بود جواب داده بود:
"خیلی ممنون شما اولین کسی هستید که تولدمو بهم تبریک گفتید...."!
مردم داغونن بخدا

 

 

شامپو خریدم روش نوشته:

این محصول را روی سرتان بریزید و موهایتان را بمالید سپس آبکشی کنید 

من میخواستم بریزم تو دهنم قرقره کنم،خدا خیرشون بده آگاهم کردن :|


 

ﻫﯿﭻ ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﯽ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺩﺳﺘﺖ ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﯽ ﺑﺨﻮﺭﻩ

ﺭﻭ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﺍﮐﺴﭙﻠﻮﺭﺭ، ﺑﺎﺯ ﺷﺪﻧﺶ ﯾﻪ ﺩﺍﺳﺘﺎﻧﻪ،

ﺑﺴﺘﻪ ﺷﺪﻧﺶ ﯾﻪ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﺩﯾﮕﻪ !,

 

گوشیمو گذاشتم رو airplane mode(حالت پرواز)

از طبقه ۱۲ ام پرتش کردم تو هوا

افتاد خورد و خاکشیر شد… :|

نمیدونم این چه قابلیت مسخره ایه!

کار نمیکنه که…:|

 

 

از خونه همسایه بوی کیک اومد بعد بوی آش رشته اومد

الان هم بوی قرمه سبزی میاد.

می خوام برم در بزنم بگم ما به جهنم،

خودتون اسهال می شین بدبختا!


بدون شرح

aksneveshte www.patugh.ir 43 خنده دارترین عکس های با شرح

 

 

aksneveshte www.patugh.ir 110 خنده دارترین عکس های با شرح

aksneveshte www.patugh.ir 210 خنده دارترین عکس های با شرح

aksneveshte www.patugh.ir 131 خنده دارترین عکس های با شرح

 

 

aksneveshte www.patugh.ir 221 خنده دارترین عکس های با شرح

 

 

 

عاقبت چشم چرانی{#}

 

 

 

 

 

از من به شما نصیحت

 

کسی که همیشه سعی میکنه بقیه رو شاد کنه بیشتر از همه تنهاست اون رو تنها نذارید چون هیچ وقت به شما نمی گه که بهتون نیاز داره


نظرات شما عزیزان:

ارزو(پروتز اصفهان91)
ساعت15:36---12 ارديبهشت 1392
خخخخخخ ترکیدم ازخنده:)

navid
ساعت13:21---15 اسفند 1391
خب سهمیه داشته دیگه...
پاسخ:از کجا معلوم........ شاید ورودی آزاد ارسه..........


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







صفحات سایت
لغتنامه ی 52 زبانه

  • علمیه
  • گور